Torsdag

Fanny uppdaterar. Ska börja fixa här i bloggen i helgen men tror det blir en liten förändring och sedan så ska jag fixa den bättre på påsklovet. Då jag inte har något och göra på en vecka!

Idag var det min tur att rida på mitt pass jag rider varje torsdag. Det var hoppning och vi började med travbommar och började sen att hoppa på ca 70 - 80 cm. Gick bra, har mina vanliga problem att jag inte vågar släppa efter utan gör det direkt innan hon tar språnget, och jag har olika farter när jag rider till nästa hinder osv. Sedan hoppade vi bana på 80-90 cm. jag som alltid varit rädd för hoppa vågade hoppa 90 cm. Faktiskt är det ett stort steg för mig, har alltid haft rädslan.

Det var idag, amanda kommer hem ca 20.00 ikväll för hon är och åker skidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0