full späckad helg!

Ja. Nu är jag tillbaka här i bloggen igen nu när tävling och tränings tiderna börjar. Får se till och skärpa mig med det här bloggande. Det är ju lite kul och blogga lite om sin ponny och vad man just gör nu för tiden!

Igår så var jag och Mossan i Strängnäs på Dressyr tävling. Jag skulle rida två La.1 er men det vart bara en då jag vart bort lottad i andra klassen som var en lag klass men det gjorde iget för mig :)
Mossan skötte sig fint på framridningen och vart som en fijolsträng inne på banan.. Men de gjorde tydligen inte så mycket. Red ihop 225 p med 59 %. Så jag vart super nöjd med de missar jag ändå gjorde. Jag hade då ledningen ändå till slutet då dom tre sista puttade ut mig. Typiskt, så det vart en placering precis utanför placeringen.

Sen har jag och Mossan vart på en träning som vi tycker är det roligaste som finns, Terräng träning. Gick super bra och mossan var på hugget! Kändes skönt att hon var så jävla frächs också! Riktigt roligt, så det kändes skönt att han en terräng träning avklarad nu innan Tyskland också!

Så denna vecka blir det lite träning som vanligt. Tänkte börja med att Tipsa lite om tränings upplägg och lägga ut lite tävlingar jag ska på och lite häst program och filmer och lite så :)  Vad tycker ni om de (?)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0