träningen

träningen gick toppen. Eftersom inte Piia kom iväg med flyget så fick pär från Väesterås hoppa in men det gjorde ju inget. Aldrig tränat för han men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Var mycket lydnad och så men eftersom det inte är så stort problem hos mig och Mossan kände jag nästan att det var för mycket mot bromsen för att jag också skulle försöka ta det lugnt som alla andra storhästar som kanske är dubbelt så mycket stressade än vad jag och Mossan är. Men jag tyckte att det gick mycket bättre i slutet trots att jag glömmde sporrarna hemma. Hoppade bana på 110 så jag var nöjd med träningen och det tror jag att mossan också var :)



Min lilla bäbis som älskar att sova ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0