imorgon bär det av

Imorgon tar jag och Mossan picket och packet för att åka ner till Skåne. Blir en lång bilfärd, men med många stopp kan jag tänka mig. Hela 9 timmar ner..
Är skit taggad och det tror jag att Mossan också är. Hon fattar nog eftersom årets första bad vart idag och massa packning har hon sätt så hon är nog också skit taggad. Kommer komma till Skåne imorgon och rider då där. På Måndag morgon åker vi ner till Tyskland med hela gänget och har en trevlig tränings vecka. Tyvär kommer inte bloggen uppdateras där tyvär eftersom det kostar en hel del för internetet. Men jag lovar att massa bilder kommer att komma upp under näst nästa vecka :)

Ni får ha det bra och ta hand om er så ses vi om en vecka drygt :)



Tyskland 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0