Amanda och Mossans Tävlings termin

Eftersom att jag tror det blir mitt och Mossans sista fälttävlans år tillsammans så blir det en stor sattsning detta år. Mossan och jag har legat i lite extra med träningarna och försökt att skärpa till oss en aning extra. Känns jätte bra och kul så jag hoppas att ni håller tummarna i år för oss. Men jag tänkte berätta mitt tävlings år och lite tävlingar jag hade tänkt att åka på. Alltid kul att berätta vart man ska åka någon stans i Sverige!

Första tävlingen håller till i:

18 April klubb dressyr LA:1

25 April klubb dressyr LA:1
 
1 Maj Tranemo Fälttävlan P90 klass, Inte säkert än.. 

16 Maj  Fälttävlan på Runsten hemma tävlingen P90 klass.

22 Maj Roslagen dressyr LA:1 , men inte säker än.

29 Maj åkerbo fälttävlan P90 klass.

6 Juni KM Dressyr.

12 Juni Stockholm stadions dressyr LA:1

19 juni Gripens Dressyr LA:1 och LA:P1

3 Juli Baståsen fälttävlan  P90 klass

24 Juli Stora Wäsby  Fälttävlan P90 klass

14 Augusti Roslagens Dressyr LA:1 och LA:P1

22 Augusti Hofors Fälttävlan P90 klass

28 Augusti vallentuna Dressyr LA:1 

29 Augusti Sandö Dressyr LA:1 och LA:P1

4 September Örebro Lag-SM Fälttävlan.

Det var det som jag hade skrivit upp i min kalender och nu förstod jag att det blir många tävlingar denna tremin. Men det är ju roligt det. Det blir Dressyr mer en någonsin den här terminen. Men det är roligt det med!    
 
KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så många tävlingar :O

2010-04-13 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0