Till baka.

Hej.
Nu har jag funderat på att börja blogga om mig och mossan igen. Orkar inte berätta alla händelser under 2009 men jag ska föröska att förklara om vad som har pågått sen sist jag skrev.
Har börjat satsa mer nu på mig och mossan och har nya mål för 2010! Just nu rider vi Dressyr allsvenskan div. II. Dom båda sista klubb dressyrerna har jag ridigt LA.1 med 64% och har också tagit hem segern så nu ser jag till att också ta segern i KM i Dressyr som junior 2010, som är ett mål.
Sen är det hoppningen som vi jobbar på. Det går bara bättre och bättre. Har inte startat någon hopptävling på jätte länge men träningarna går bara bättre och bättre så första hopptävlingen 2010 blir på södertälje och blir då också mitt första kval mot P90.
P90 är nått som jag ska sattsa på 2010 och tror det inte kommer bli något problem alls. Red min sista P90 med 42 straff som var i Augusti så nu vet man att det börjar bli på bättringsväg. 

Lite nutid då;)
Allsvenska Final div II imorgon. Skit taggad och det ska bli skitkul att se hur det går. Tränade för en dressyrdomare herrom dagen och fick en massa tips om hur domarna ser på en så det var riktigt roligt. 

Ska snart ner till stallet iaf och mossan ska bli rakad idag för ANDRA gången och sen ska jag rida lite så hon är fräsch imorogn och sen blir det lite packa inför morgon dagen :) 




kam.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0