3a i Allsvenska Dressyr!

WIHO. Målet om att bli placerade i Allsvenska dressyr gick i uppfyllese! Eftersom tävlingen igentligen skulle gått på Sandö vart det bara en klass i Botkyrka. Trodde dock att Mossan skulle vara på tårna där inne men hon var cool lugn. Gud så glad jag vart då. Var min första La.1 ute i allsvenskan och red på 61,930 % var dock bättre betalt än vad jag trodde om min första La. Men hon var verkligen super fin även fast hon spang igenom skritten :D !

Det var dock sista tävlingen för det här året. Riktigt tråkigt!!

Träningen för Fia igår gick super duper bra. Var riktigt fin men väldigt het på gröten men det är lite roligt! Vart både galoppbommar och serpentiner och lite allt möjligt! Så idag får mossan skritta lite och bara ta det lugnt. Det var dock ett tag sen mossan fick vila lite så nu är det dax. 



Sirpa Clara Jag Rebecca och isabell
Kramkram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0