Tre rosetter!

Nu är vi hemma igen och vi kammade hem placeringar på alla hästar!

Vi båda var 0 på hästarna och Clara var 2a på Pappi och 5a på Switch och jag slutade också som 2a så vi hadde tur ;)
Kommer upp en fin liten bild på oss i nynäsposten tror jag också ;)

Nästa tävling för mig och Mossan blir förenklade fälttävlan på Runsten så jag rider 90 utom tävlan eftersom 90 ärför storhäst så både jag och Clara ska rida 90 klassen.

håller på och fixar med alla bilder från tyskland och ska lägga in från Bollnär nu också. Var dock inte så mycket från Bolnäs men en heldel från Tyskland som jag vet att ni har tjatat på men nu kommer alla bilder äntligen upp ;)

Kram Mossan och Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0