Tranemo

Så nu är vi hemma igen efter en väldigt bra och trevlig helg i Tranemo.
Allt har gått jätte bra och jag red Dressyren på 60 starff och Hoppningen ett stopp och massa tidfel och det gjorde ju så klart att man inte fickk någon vidare placering in för Hoppningen men jag var så klart jätta nöjd för det som hände i Mantorp!
Terrängen startade jag 16.11 och var så klart rätt taggad till det. Framhoppningen gick jätte bra och ute på banan gick ju så klart allt som på rinnande vatten och jag var så dukitg att jag prickade optimaltiden EXAKT. Dock ingen plasering för mina hoppmissar så vi bar oss hem efter allt var klart och var hemma runt 00.00.

Nu är det hårdträning inför Bollnäs tror jag nästa blir och jag ska nu lova att det kommer upp bilder idag också från Tranemo.

Vad Önskar ni ur min blogg om Mossan? Alla förslag är jag tacksamma om !

Amanda och Mossan  

Kommentarer
Postat av: märy

Tjusigt ridet i helgen!

vill se bilder från tyskland (;

2009-05-04 @ 15:09:36
Postat av: sara

håller med marie (:

mer bilder på dig och Mossan :D

2009-05-04 @ 19:08:08
URL: http://mmagnussom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0