Kväll

Så nu har vi alla fått mat i magen och jag och Clara är jätte nöjda!

Clara red med Pappi på 50,0 Straff i dressyren och 0 i hoppningen.
Sen Swiran 56 Straff och 0 i hoppningen och lilla jag rev ett hinder i hoppningen men det gjorde mig inget utan behöll min plats men ligger nu tre utan inte delad andra plats men jag är nöjd en då, bara jag håller mig på rätt sida av linjen ;)

Har gått terrängbanan idag också och den ser GRÖN ut för både mig och Clara så det här klarar vi.

Som tur har vi tidiga starter så vi är i stallet runt 6 halv 7 tror jag att vi gissar på ;)
Nej nu ska vi "stalltjejer" åka med Jenny upp till Mossan och spraya lite flugspray och sen blir det gå banan en gång till innan det blir mörkt :)

Lycka till imorgon på KM!

// Vi i Bollnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0