Dressyr

Så nu har jag ridigt dressyr och gick faktist jätte bra :)
Otroligt varmt med 31 Grader i solen och vi krapade ihop hela 47,3 Straff i dressyr och ligger nu delad andra plats :) Jätte kul.

Något nytt som det är att det blir gemensam hoppning ikväll halv fyra och jag har ingen aning om hur det ska gå till med jag hoppas det löser sig :)

Clara har ridit på Swiran och tror hon fick runt 60 straff tror jag. Domarna är lite speciella här så dom har aldrig tyckt om Swiran men jag hoppas det går bra för Clara på Pappi nu som rider fram nu och startar 13.18 ;)

Uppdaterar efter Hoppningen sen och då blir det exakta resultaten för mig och Clara ;)
Och terrängen imorgon så klart !
 
MVH Amanda och Mossan i Bollnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0