Baståsen!

Hejsan!
Nu har jag inte skrivit på ett tag men det har flytigt på som en vals på roser för oss båda!

Tränat för fullt för tränare i hopp, dressyr och terräng!

Nu idag, lördag har jag vart iväg i Baståsen och gick väldigt bra!
Jag är iaf jätte nöjd.
Dressyren fick jätte bra. lite okonsentrerad vart hon ibland men vi red ihop 48 Straff.
Hoppningen gick väldigt bra den med med tanke på vad som har hänt tidigare men rev dock ett hinder men det gjorde inget alls för min del!
Sedan var det dax för terrängen som var rätt maxad och var mycket kombinationer som alltid är roligt så man får tänka till lite som jag alltid gillar!
Gick som en dans den med med red 6 sek för fort om jag mins rätt så slutade på en 3e plats så vi fick med oss rosett, planket och hederspris. 

Så nu denna vecka som är kvar blir det ingen träning. Ska försöka rida lite allt möjligt innan Mossan får sin semester som kommer hålla i ca. 1,5 - 2 veckor.

Sen är det lite tävlingar på G. Som :

Årsta runsten Fälttävlan P-80 

Åkerbo  Fälttävlan P-80

Hemma Hoppning LD-LC (80 & 90)

Dagstorp Lag SM

Ev. Botkyrka P-90 
 
Ev. Stockholms ryttarstadio fälttävlan DM


Sen är det vinter och träningar och vila och en stor planering inför nästa år 2010!

Kommentarer
Postat av: märy

Fint att vi har exakt samma tävlingstermin!

Hösten ska bli rolig måste jag säga =)

2009-07-09 @ 20:14:11
Postat av: A M A N D A

Haha ja det blir ju kul och ha dig som lagledare på SMet ;)

2009-07-22 @ 19:23:21
URL: http://petterssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0