Fia hoppträning

Hoppträning i går för Fia. Gick jätte bra. SKulle igentligen vara en terräng träning men eftersom banorna fortfarande inte är i så bra skick så fick det bi hoppning endå.
Mossan var väldigt het på gröten men vi löste det ganska bra endå. Hoppade även lite vattenmattor och kullvertar.

Idag var också Helena Johansson och behandlade Mossan. Behandligen är som en massage. Hon kollar helt änkelt hur mossan mår i kroppen och lite små saker som kan påverka ganska mycket endå. Och eftersom jag och Mossan gick om kull ganska hastigt i Tyskland så ville jag kolla upp om Mossan fick någon ansträngning av något slag eller nått som jag själv inte märker när jag rider. Men det verkade inte som om det fanns något större problem.

Kommer även upp bilder på lite saker som jag säljer och lite till sker jag har hittat under flytten :)

Kram/ Amanda och Mossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0