Värmdö Hopp -LB

Tjingen :)
Kom nyss hem från stallet har stått och snoppaat :)
vart och tävlat idag också ,på Värmdö :)
Gick vell bra men hon var lite för stark , Rev två hinder sen blev det lite missfösrtånd i kombinationen så hon stannade. Men jag är endå jätte nöjd. Red bara en klass så red när jag kom hem också :) ska tävla dressyr imorgon på klubben LB och LA men syrran rider LB :)
Sen blev jag EXTRA glad för mina knoppar som blev jätte fina :D
Sen när vi åkte hem så gick Mamma och Pia upp till andra stallet då passar jag och camilla på och kör en sväng med bilen (A) tss. :D AS kul! :D

Kom hem åkte till nynässtallet en snabbis och kolla start och fuktionärs listan då dem visar att jag ska vara speker :O OMG får se om jag vågar mig på micken :S HAHA
Nej nu ska jag fixa och dona in för dressyren imorgon ;)

Ha Det Bra ;)
Amanda & Mossan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0