Tävlings dax imorgon :)

Otur Otur :(
Jag är ju så klart sjuk igen :( och ska både tävla lördag och söndag :(
har varit hemma idag och igår men då kan man passa på och dra ut lite startlistor och ryttarmeddelanden och kollar runt om det finns några andra tävlingar på ¨gång :)
Sen har jag skrivigt lite i ryttarboken , vad mossan ska göra dom kommande veckorna och försöka lägga upp en träningsplan för veckorna med träningar och tävlingarna :) sånt som är ett måste :P men tycker sånt är kul så det är någ inget och gnälla om :) 
Inget stall för mig idag :( Mamma och syrran åker upp och fixar allt i stallet så jag får vara hemma och krya på mig så det blir lyckade tävlingar i helgen :) 

Nej nu ska jag städa rummet lite och lägga fram tävlingskläderna ;) 
   Ha det bra  

 Amanda & Mossan
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0