Segrade i La:1!

Dagen tävling på  klubben en klubbdressyr :)
Såg allt både mycket glada miner och väldigt sura miner :( :)
Men man måste kämpa för att få något :)

Jag var super nöjd :) Mossan skötte sig utmärkt med syrran i LB och hamnade någon stans i mitten :) Själv tog jag hem, segern som var överaskande :O :D men det e bara att tacka och ta emot :)
Fick 232 p och 61,05% :) 
Sen det mindre roliga :( Att man måste ju såååååå klart vara funktionär när man rider på klubben :) Ja , Jag fick ju så klart vara speaker och det var någ det värsta under dagen :O men det gick bra tillslut :) 
Nej nu ska jag fixa till mig lite :) 

Amanda & Silver Moss 

 

Kommentarer
Postat av: linnea

fett bra poäng du fick :D

2008-09-21 @ 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0