mossan :)

Denna vecka har inte varit så ansträngandes för mossan eftersom hon fick vaccineras :)
Jag joggade henne lite lätt i skogen på torsdagen och sedan kom massören på kvällen ;)
Tyckte hon hade blivigt jätte fin i kroppen men hon var något stel i höger sidan och satt fast lite i helsen och det e ju nått jag märkt själv men ska stretcha den lite och linnementa den lite och jobba den bättre :) men det e ju fortfarande lite svårt för fanny och rida henne :)
Men det går bättre och bättre :)
Sen har jag vell planerat och åka ut på enu lite mer tävlingar det ska bli mkt dressyr tävlingar eftersom det gick så bra i nynäsdressyren :)


Amanda och mitt MUMINTROLL :) <3

Kommentarer
Postat av: linnea

kul att det går så bra i dressyren :D

2008-09-21 @ 13:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0