Fia hoppträning i Jursta.

Måndagen .
Tränade för Fia på jursta .
kom upp runt kvart i sex på kvällen så hon precis fått mat så det blir ju bra så hinner maten smälta innan hon ska tränas :)
Sara och camilla hade tagigt in henne lite tidigare så hon fick käka sitt hö lite tidigare :)
Gjorde iårdning henne och fixade lite i stallet :) mamma gick ut och skrittade henne på plan och sedan satte jag upp och skrittade vägen :)
fia kom runt kvart i 7 och jag började jogga fram och hon känndes jätte fin :)
Red ca. en timma och jag var vell nöjd det kunde ha gått bättre ...
skritta länge och passade på och vaccinera henne när marianne "vetrinären"  var där och skulle vaccinera jätte små säta valpar :) men tillslut fick hon en spruta :)
Så det blir vila i två dagar för tyckte hon var värld det , Hon har kämpat så hårt nu i flera veckor :) och jag själv har så mkt prov och läxor som ska göras ..:)
Men vi ses ;)
Amanda & Mossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0